Flytting er mye stress. Det er masse logistikk – du skal rydde, pakke, bære og frakte, for så å gjøre alt på nytt den nye boligen. Så hvorfor ikke gjøre jobben enklere og sette bort flyttevasken? Vi gjør jobben for deg, så du kan konsentrere deg om logistikken og om å gjøre din nye bolig til et godt hjem.
Rengjøring av alle vegger.
Vask av dører og listverk.
Vindusvask, utvendig og innvendig.
Rengjøring av alle gulv.
Kjøkkeninnredning, innvendig og utvendig vask.
Rengjøring av ventilator på kjøkken.
Rengjøring av sluk.
Wc, bad, dusj og under badekar.
Innvendig og utvendig vask.
Rengjøring av alle lamper/armaturer.
Rengjøringens lengde avhenger av arealet og det hvor skittent det er. I prislisten anslår vi bare rengjøringstid for en gitt størrelse. Du vet best hvor lang tid det tar å rengjøre ditt hus eller kontor. Hvis du ikke benytter deg av regelmessig rengjøring av leiligheten, anbefaler vi at du øker den foreslåtte tiden med en eller to timer.
Kostnader for rengjøring avhenger av antall timer som tilpasses basert på arealet, størrelse på overflaten som rengjøres og ekstra tjenester dresom de velges.
Ja, vi utfører rengjøring etter flytting. Tjenesten har en annen prisliste på grunn av det større omfanget.
Du kan betale direkte gjennom vår mobile applikasjon eller nettside. Betalinger skjer via Paypal.
Etter å ha bestilt en tjeneste på nettsiden, mottar du en bekreftelse på e-post med alle detaljer om bestillingen. Det eneste du må gjøre nå, er å forberede rengjøringsmidler (med mindre du har valgt rengjøring etter flytting) og rengjøringsutstyr på et tilgjengelig sted, slik at det kan brukes av renholder.
Ja. Du kan endre dato i vår åpningstid (mandag til fredag: 8.00–16.00 på telefon eller e-post) senest 24 timer før rengjøringen skal begynne. Hvis du endrer bestillingen senere enn dette, må du fortsatt betale 20 % av summen. For å kunne yte høykvalitets tjenester for våre kunder må vi også sørge for våre ansatte – hvis tjenesten ikke avlyses tidligere enn 24 timer før, rekker ikke de å ta imot nye oppdrag. Ring 32 99 30 37 eller skriv en melding til info@itrenhold.no
Hvis du velger tjenesten som heter vaskehjelp, bør du ha rengjøringsmidler som er nødvendige til renhold: vaskemidler til gulv, glass, toalett osv. samt svamper og kluter. Hvis noe krever spesiell forsiktighet, må du informere renholderen om dette. Hvis du derimot har valgt rengjøring etter flytting, er det vi som sørger for profesjonelle rengjøringsmidler. Settet inkluderer vaskemiddel til å vaske bad og sanitæranlegg, vaskemiddel til paneler, vaskemiddel til tre og trelignende overflater, vaskemiddel til plast, vaskemiddel til vinduer, vaskemiddel til fett, vaskemiddel til ovn, papirhåndklær, kluter og svamper. Så hvis du har valgt vaskehjelp, må du forberede utstyr som er nødvendig til rengjøring: en støvsuger, en bøtte med mopp, en plastbøtte, strykejern og strykebrett (hvis du har valgt variant med stryking).
Nei, du trenger ikke å være hjemme. Vårt firma har som mål å gjøre alt enklest mulig for deg. Legg til en beskrivelse her om hvordan vi får tilgang til hjemmet ditt, du kan f.eks. skrive inn koden til døren eller fortelle hvor du har gjemt nøkkelen.
Ja. Vi sender faktura på e-post. Alle oppdrag som utføres av oss, gjøres i henhold til gjeldende lovverk, med alt av skatter og avgifter på plass.
Ja, Hvis du er spesielt fornøyd med arbeidet til den personen som utførte oppdraget hjemme hos deg, kan du gi oss beskjed, så ordner vi så at det er den samme personen som kommer. Hvis det ikke er mulig, skal vi finne en som er like flink.
Våre ansatte er profesjonelle renholdere, men det kan skje feil. Det er lurt å gi renholderen tilbakemeldinger mens rengjøringen finner sted. Uansett hva du er misfornøyd med kan du ta kontakt med oss, så finner vi nok en løsning.
Vi er forsikret hvis det skulle oppstå skader forårsaket av vår renholder. Vi bruker IF Forsikring.