Privat hus rengjoring - daglig renhold

Vi gir deg en enklere ren-hverdag!


Privat renhold til avtalt tid og rimelig pris


Etter en lang dag på jobb, kjøring og henting til skoler og barnehager og matlaging til hele familien, er det ikke mange som drømmer om å gjøre husarbeid. Lag en avtale med It Renhold. Da frigjør du tid som du kan bruke på viktigere ting, samtidig som du kan være helt trygg på at renholdet blir ordentlig utført.

Daglig renhold - La oss holde hjemmet ditt rent og pent! Rask og enkel bestilling på nett.

Hvorfor bør du bestille rengjøring fra oss?

Mer tid til deg selv og dine nærmeste.

Vi utfører jobben grundig og effektivt.

Vil tilbyr konkurransedyktige priser og stor fleksibilitet.

Arbeidet skal utføres som avtalt.

Våre ansatte har god kompetanse.

Vi ønsker å være fleksible og tilpasse oss dine behov.

Hva er inkludert i en standard rengjøring?

Nedenfor finner du informasjon om en standard rengjøring og kan se hvilke tilleggstjenester som kan bestilles.

Soverom, stue og andre rom - renhold

Soverom, stue og andre rom

  • Støvsuging og vasking av gulv
  • Støvtørking av lett tilgjengelige overflater
  • Vasking av dør, dørhåndtak, speil og glassflater
  • Luktnøytralisering, tømming av søppelbøtte
  • Baderom og toaletter - renhold

    Baderom og toaletter

  • Støvsuging og vasking av gulv
  • Rengjøring av servant, badekar, dusjer, toaletter, bidé
  • Vasking av speil
  • Støvtørking
  • Luktnøytralisering
  • Kjøkken - renhold

    Kjøkken

  • Støvsuging og vasking av gulv
  • Støvtørking av skap og kjøkkenutstyr
  • Vasking av kjøkkenbenker, oppvaskkum og induksjonsplater
  • Vasking av utside av kjøleskap, mikrobølgeovn, stekeovn og kjøkkenvifte
  • Luktnøytralisering
  • Tilleggstjenester - renhold

    Tilleggstjenester

  • Stryking
  • Vinduvask (Vask av vinduer, innvendig og utvendig)
  • Sengetøyskift (Støvsuging av madrass og bytte av sengetøy)
  • Avfallsbeholdere (Tømming og vaskking så du slipper vond lukt)
  • Hvitevarer (Innvendig vask av hvitevarer, kjøleskap, ovn etc.)
  • Ovner/peiser (Askeskuffer tømmes. Brannmur vaskes)
  • Gift Card

    Gavekortet vårt er den perfekte gaven. Egentlig gir du bort fritidig, tid som dine kjære kan bruke på noe annet enn å vaske hus eller leilighet. Fritid er uvurderlig!

    HVA SIER KUNDER VÅRE?

    FORNØYDE KUNDER ER VÅRE BESTE REFERANSE!

    Ofte stilte spørsmål, les vår FAQ

    FØR BESTILLINGEN

    Rengjøringens lengde avhenger av arealet og det hvor skittent det er. I prislisten anslår vi bare rengjøringstid for en gitt størrelse. Du vet best hvor lang tid det tar å rengjøre ditt hus eller kontor. Hvis du ikke benytter deg av regelmessig rengjøring av leiligheten, anbefaler vi at du øker den foreslåtte tiden med en eller to timer.

    Kostnader for rengjøring avhenger av antall timer som tilpasses basert på arealet, størrelse på overflaten som rengjøres og ekstra tjenester dresom de velges.

    Ja, vi utfører rengjøring etter flytting. Tjenesten har en annen prisliste på grunn av det større omfanget.

    Du kan betale direkte gjennom vår mobile applikasjon eller nettside. Betalinger skjer via Paypal.

    Etter å ha bestilt en tjeneste på nettsiden, mottar du en bekreftelse på e-post med alle detaljer om bestillingen. Det eneste du må gjøre nå, er å forberede rengjøringsmidler (med mindre du har valgt rengjøring etter flytting) og rengjøringsutstyr på et tilgjengelig sted, slik at det kan brukes av renholder. Husk også at bestilleren er ansvarlig for å gi oss parkeringsplass under rengjøringen. Hvis kunden ikke har parkeringsplass, vil han motta en ekstra parkeringsregning.

    Ja. Du kan endre dato i vår åpningstid (mandag til fredag: 8.00–16.00 på telefon eller e-post) senest 24 timer før rengjøringen skal begynne. Hvis du endrer bestillingen senere enn dette, må du fortsatt betale 20 % av summen. For å kunne yte høykvalitets tjenester for våre kunder må vi også sørge for våre ansatte – hvis tjenesten ikke avlyses tidligere enn 24 timer før, rekker ikke de å ta imot nye oppdrag. Ring 32 99 30 37 eller skriv en melding til info@itrenhold.no

    Hvis du velger tjenesten som heter vaskehjelp, bør du ha rengjøringsmidler som er nødvendige til renhold: vaskemidler til gulv, glass, toalett osv. samt svamper og kluter. Hvis noe krever spesiell forsiktighet, må du informere renholderen om dette. Hvis du derimot har valgt rengjøring etter flytting, er det vi som sørger for profesjonelle rengjøringsmidler. Settet inkluderer vaskemiddel til å vaske bad og sanitæranlegg, vaskemiddel til paneler, vaskemiddel til tre og trelignende overflater, vaskemiddel til plast, vaskemiddel til vinduer, vaskemiddel til fett, vaskemiddel til ovn, papirhåndklær, kluter og svamper. Så hvis du har valgt vaskehjelp, må du forberede utstyr som er nødvendig til rengjøring: en støvsuger, en bøtte med mopp, en plastbøtte, strykejern og strykebrett (hvis du har valgt variant med stryking).

    MENS OPPDRAGET PÅGÅR

    Nei, du trenger ikke å være hjemme. Vårt firma har som mål å gjøre alt enklest mulig for deg. Legg til en beskrivelse her om hvordan vi får tilgang til hjemmet ditt, du kan f.eks. skrive inn koden til døren eller fortelle hvor du har gjemt nøkkelen.

    ETTER GJENNOMFØRT OPPDRAG

    Ja. Vi sender faktura på e-post. Alle oppdrag som utføres av oss, gjøres i henhold til gjeldende lovverk, med alt av skatter og avgifter på plass.

    Ja, Hvis du er spesielt fornøyd med arbeidet til den personen som utførte oppdraget hjemme hos deg, kan du gi oss beskjed, så ordner vi så at det er den samme personen som kommer. Hvis det ikke er mulig, skal vi finne en som er like flink.

    Våre ansatte er profesjonelle renholdere, men det kan skje feil. Det er lurt å gi renholderen tilbakemeldinger mens rengjøringen finner sted. Uansett hva du er misfornøyd med kan du ta kontakt med oss, så finner vi nok en løsning.

    Vi er forsikret hvis det skulle oppstå skader forårsaket av vår renholder. Vi bruker IF Forsikring.

    RABATTKODER OG TILBUD