Vask av Møbel og Tepperens

Vi tilbyr vask av tepper og møbler i Oslo, Asker, Bærum eller Drammen. ved bruk av profesjonelt utstyr og høy kvalitet "Karcher" miljøvennlig rengjøringsmidler.

Profesjonelt utstyr og profesjonell service.

Vi garanterer et høyt servicenivå. Mange kunder bruker vårt tilbud. Tepper og foringer vaskes ved hjelp av ekstraksjonsmetoden, som består av sprøyting og samtidig suger opp løsningen av vann og rengjøringsmiddel sprøytet på den rengjorte overflaten. Skittet er oppløst og fjernet, og gjenværende gjenværende fuktighet tillater hurtig tørking av teppet eller foringen. Det er en metode for grundig rengjøring av tepper og tepper uten mulighet for å suge dem. Slike vaskeknologier gir rask og enkel fjerning av smuss, anstrengende flekker, ubehagelige lukt, støv, allergener og kvaler. I vårt arbeid bruker vi kun profesjonelle og utstyr og miljøvennlige rengjøringsmidler sertifisert av Karcher.

Hvorfor bruke oss?

Fleksibilitet - Vi tilpasser tidsplanen for vårt arbeid til kundens behov. Vasking og rengjøring kan finne sted i åpningstider, før du åpner eller lukker kontoret eller når du ikke er hjemme.

Profesjonalitet Vi har kvalifiserte, erfarne ansatte og spesialutstyr. Avhengig av hvilken type bestilling, velger vi riktig utstyr, vaskemidler og teknologi.

Fornøyd garanti Vi ønsker at alle kunder skal være fornøyd med samarbeidet med oss, derfor er alle tjenester som leveres av selskapet alltid utført med største forsiktighet.

Gift Card

Gavekortet vart er den perfekte gaven. Egentlig gir du bort fritidig, tid som dine kjare kan bruke pa noe annet enn a vaske hus eller leilighet. Fritid er uvurderlig!

HVA SIER KUNDER VARE?

FORNOYDE KUNDER ER VARE BESTE REFERANSE!

Ofte stilte sporsmal, les var FAQ

FOR BESTILLINGEN

Rengjoringens lengde avhenger av arealet og det hvor skittent det er. I prislisten anslar vi bare rengjoringstid for en gitt storrelse. Du vet best hvor lang tid det tar a rengjore ditt hus eller kontor. Hvis du ikke benytter deg av regelmessig rengjoring av leiligheten, anbefaler vi at du oker den foreslatte tiden med en eller to timer.

Kostnader for rengjoring avhenger av antall timer som tilpasses basert pa arealet, storrelse pa overflaten som rengjores og ekstra tjenester dresom de velges.

Ja, vi utforer rengjoring etter flytting. Tjenesten har en annen prisliste pa grunn av det storre omfanget.

Du kan betale direkte gjennom var mobile applikasjon eller nettside. Betalinger skjer via Paypal.

Etter a ha bestilt en tjeneste pa nettsiden, mottar du en bekreftelse pa e-post med alle detaljer om bestillingen. Det eneste du ma gjore na, er a forberede rengjoringsmidler (med mindre du har valgt rengjoring etter flytting) og rengjoringsutstyr pa et tilgjengelig sted, slik at det kan brukes av renholder.

Ja. Du kan endre dato i var apningstid (mandag til fredag: 8.00–16.00 pa telefon eller e-post) senest 24 timer for rengjoringen skal begynne. Hvis du endrer bestillingen senere enn dette, ma du fortsatt betale 20 % av summen. For a kunne yte hoykvalitets tjenester for vare kunder ma vi ogsa sorge for vare ansatte – hvis tjenesten ikke avlyses tidligere enn 24 timer for, rekker ikke de a ta imot nye oppdrag. Ring 32 99 30 37 eller skriv en melding til info@itrenhold.no

Hvis du velger tjenesten som heter vaskehjelp, bor du ha rengjoringsmidler som er nodvendige til renhold: vaskemidler til gulv, glass, toalett osv. samt svamper og kluter. Hvis noe krever spesiell forsiktighet, ma du informere renholderen om dette. Hvis du derimot har valgt rengjoring etter flytting, er det vi som sorger for profesjonelle rengjoringsmidler. Settet inkluderer vaskemiddel til a vaske bad og sanitaranlegg, vaskemiddel til paneler, vaskemiddel til tre og trelignende overflater, vaskemiddel til plast, vaskemiddel til vinduer, vaskemiddel til fett, vaskemiddel til ovn, papirhandklar, kluter og svamper. Sa hvis du har valgt vaskehjelp, ma du forberede utstyr som er nodvendig til rengjoring: en stovsuger, en botte med mopp, en plastbotte, strykejern og strykebrett (hvis du har valgt variant med stryking).

MENS OPPDRAGET PAGAR

Nei, du trenger ikke a vare hjemme. Vart firma har som mal a gjore alt enklest mulig for deg. Legg til en beskrivelse her om hvordan vi far tilgang til hjemmet ditt, du kan f.eks. skrive inn koden til doren eller fortelle hvor du har gjemt nokkelen.

ETTER GJENNOMFORT OPPDRAG

Ja. Vi sender faktura pa e-post. Alle oppdrag som utfores av oss, gjores i henhold til gjeldende lovverk, med alt av skatter og avgifter pa plass.

Ja, Hvis du er spesielt fornoyd med arbeidet til den personen som utforte oppdraget hjemme hos deg, kan du gi oss beskjed, sa ordner vi sa at det er den samme personen som kommer. Hvis det ikke er mulig, skal vi finne en som er like flink.

Vare ansatte er profesjonelle renholdere, men det kan skje feil. Det er lurt a gi renholderen tilbakemeldinger mens rengjoringen finner sted. Uansett hva du er misfornoyd med kan du ta kontakt med oss, sa finner vi nok en losning.

Vi er forsikret hvis det skulle oppsta skader forarsaket av var renholder. Vi bruker IF Forsikring.

RABATTKODER OG TILBUD